Selam kızlar 🌸
Şuanda hiçbir sorunum yok fakat doğumdan 2 hafta önceden kullanın diyorlar. 30+5 olduk ve artık gümüş kapak almayı düşünüyorum. Öncelikle ebebekten Baby Mom 999 ayar gümüş kapak kullanan var mı?
Yoksa da sadece önemli olan 999 ayar olması mı, marka fark eder mi?