35+6 günlük hamileyim kızlar bu güne kadar ağrılarım 1-2 dk oluyordu sadece ama şuan da adet sancım var normalde adet olunca kendimi yerden yere vururum aşırı şiddetli olur ama şuan o kadar şiddetli değil sadece huzursuz oldum bide pek sağa sola dönemiyorum. Bide bebek toplandı karnım sertleşti. Belimde ağrı yok adete alt karın kasık ve rahim de ağrı hissediyorum. Yalancı sancı adet sancısı gibi mi oluyor? Yalancı diyorum çünkü gittikçe geçmeye hafifleşmeye başladı ama merak ettim