betulaltn75 Delidoluuu evet canım çok normal bebek büyüdüğü için rahmine baskı yapıyor kanaman olmadığı sürece çok normal
Delidoluuu betulaltn75 inşallah öyledir canım her ihtimale karşı yarın doktora gidecem içim rahat etmez.