Neriman59 İyi geceler kizlar özel hastanelerde acaba eşlere izin veriliyormu doğuma girmek için sezeryan doğumda kafama takıldı çok eşim yanımda olmak istiyor bende çok istiyorum yanımda olmasını 🙂🙂acaba fikri olan varmı merak ettim
Kevser18 Neriman59 her hastane izin vermiyor canım genelde muhafazakar sahipli ve o bölgelerde olan hastaneler doğumhaneye ve sancı odasına erkek almıyor
Cgdm34 Neriman59 doktorunuzla konussanjz bu durumu çünkü bazı doktorlar eşlerı sokmuyor doguma 😞bende cok ıstıyorum eşimi yanımda ama bakalım hayırlısı canım😂gercı o paikolojiyle eşim varmı yokmu anlarmıyım bılemedım ama yınede olmasını ısterım😂
Laleliiiiiiii Neriman59 özel hastanelerde sıkıntı olmuyor diye biliyorum ben geçen randevumda sordum doktorum tabiki isterseniz eşiniz destek amaçlı doğuma girebilir dedi bakalım 2 hafta kaldı doğumuma ben istiyorum ama eşim yanaşmıyor 😂
Neriman59 Kevser18 ay inşallah bizim burası öyle değildir sorucam doktora ama daha erken diye bişey demek te istemiyorum 25 haftaligiz daha 🙂
Neriman59 Pelinakcn inşallah bizimkide alır Tekirdağ Çorlu’da doğum yapicam çok erken olduğu için soramiyorumda artık bi dahaki kontrolumde sorayım bari 🙂
Neriman59 Cgdm34 öyle yapicam canım ama sezeryana aliniyormu onu merak ettim birazda normal doğuma girenleri duyuyorum da sezeryan olunca inşallah bi dahaki kontrolumde öğrenirim bakalım doktorum çok tatlı şeker gibi kadın ilk oglumda ona gittim yine ona devam ediyorum
Neriman59 Laleliiiiiiii ay maşallah az kalmış sağlıkla alın kucağınıza inşallah benimkide izin verir insallah🙂
Karamel3 Eşim doktor zaten istesem istemezsem girer 🙃🤷♀️ Bir de yanıma olsun istiyorum da destek diye tek başıma yapmaya düşünmüyorum da (ikizler 🥰)
Pelinakcn Neriman59 bende ilk başta vatan a gidiyordum şimdi optimed e gidiyorum. Doktorunuz kim acaba? Ben orada Sedat beye gidiyordum. İnstagramda calis.emre hesabı var Vatan da çekimleri %90 o kişi yapıyor, videolarında babalar hiç yok doğumda ama 🤷🏻♀️
Neriman59 Pelinakcn ben Şenay Aygüle gidiyorum 11 yıl öncede Şenay hanımda doğum yapmıştım tekrar onunla devam ediyorum 🙂artık hayırlısı napalim olursa olur
Pelinakcn Neriman59 oo maşallah 11 yıl 😊 hayırlısı olsun inşallah, ama kontrole gidince sorabilirsiniz bence
Neriman59 Pelinakcn evet 11 yıl sonra tatlı bi sürpriz oldu bize inşallah hepimizin Allah yardımcısı olsun 🙂ay sonu kontrolumde bı kere sorucam bakalım ne diyecek 🙂
Limonzeytin Neriman59 bizim buralarda almıyolar pandemi bahanesyle. Bizde çok istedik eşimde yanımda olsn oda çok istiyoduda malesef olmuyomş😏 kocaeli deyiz bu arada.
Neriman59 Limonzeytin ah ah ona kadar neler var pandemi ile ilgili ama anlatamiyosun işte bizde şansımızı deniycez bakalım bı kere
Limonzeytin Neriman59 malesef öyle maske takar zaten tulum gibi bişiler giyer ama yok yönetm kararları böyleymş. Sanki doğmhanede tek yanlz kalıcam pskljısı vardı ondan eşimde iyi olurdu yanımda ama olmuyomş malesef sinir bozucu😏