Haticetopuz Maviiiperest bende 37 haftalıgim doktorum salı günü yapalm dedi bende korkuyorum doğumu tetikler mi diye bilgisi olan varmi
Valyria Haticetopuz sozde banada yapti dogumu tetiklicekti bu gece kesin dogurursun dedi ustunden 1 hafta gecti dahada tik yok😂
Cekuku Dayanılmayacak birsey degil ki benm vajina girşim darmış ona ragmen bole diyorum lütfen 1 dk olacak birsey için kendinizi germeyin :)
ozlmbl 36+5de oldum bende pek korkulcak birşeyi yokmuş ama tabi kişiden kişiyede değişebilir , tetikleme gibi bi durum olmadı
Maviiiperest ozlmbl İnşallah korktuğum gibi geçmez sakin olmaya çalışacağım ama kasmam inşallah kendimi
Maviiiperest Korktuğum gibi çok kötü geçmedi sadece kasmamak gerekiyor kasımda aşırı sızladı sonra biraz saldım rahat ettim ama kuyruk sokumu sivri dedi doğum için sıkıntı olabilir dedi hiç duydunuz mu