OOzgeozge 31.haftadayım şişmeye başladım özellikle de sağ ayağım şişmeye başladı . Aynı zamanda ayak baş parmak ucu hissizleşti. Nedendir yaşayan varmı??
cgnduru OOzgeozge agirlasiyorsun birde hareketsiz kalmak falanda etkiliyor. Benimde 10 sn sabit kalsa hemen karincalanma oluyor