Lierac(18. Haftadan itibaren) ve bebek yağı(hamilelikten önceden beri her duş sonrası) kullanıyorum. 28. Haftada bir kaç tane minik minik olmuştu 31. Haftaya gelince ne güzel hala çatlamadım direk küçük el aynasını elime aldım karnıma bir baktım ki ben çatlamışım meğer görünmüyormuş gerildiğinden 🤦♀️ Şimdi lierac kremi sabah akşam kullanıyorum. İnşallah az olur 🫤