beybidoga Net şekilde koyu renk pozitif ama doktor kese göremedi. ☹️ Acaba hamile mi değilim yoksa kese ne zaman oluşur? Balına böyle bişey gelen var mı?
Gnshusna Betaya bakıldımı? Benim betam 213.43 tü 28 temmuzda benimde ultrasonda hiçbirşey görünmedi..Ayın 4ünü bekliyoruz tekrar bakılıcak
beybidoga Gnshusna 219 çıktı betam 3 gün önce. Doktor dedi ki 2 gün sonra bir daha kan ver değerse bakalım
Gnshusna smy_ merhaba tekrar bugün gittik ultrasonda keseyi gördük..geç döllenme olduğu için doktor kese büyüklüğüne göre haftamızı söylemek durumunda kaldı.kese 5 haftalık gözüküyor.Son adet tarihimiz kesenin haftasına göre hesaplanıp ayarlandı😊
smy_ Gnshusna yaa cok sevindim adiniza bnde haftaya pers veya cuma gidicm biyuk ihtimal sizin ki gibi gec dollenme olabilir bnm ki de beta 27snde dusuk gorunuyordu
beybidoga Gnshusna bugğn çıktı sonucum 3485 olmuş doktorağırdı kese görünür artık karından dedi inş bakaşım
Gnshusna beybidoga çok sevindim hayırlı olsun🧿Rabbim keseyide bebişide görmeyi nasip etsin inş🤲🏻Sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle🤗