FiruzeAlagoz1207 Ayağa kalktığım zaman kilodum ıslanıyor ve üstünde az bisey beyaz akinti oluyor ama ıslaklık çok oluyor. Suyun sızıntı şeklinde gelmesi böyle bisey mi anlamıyorum 😔
minikkurabiyelerinannesi FiruzeAlagoz1207 Suyu idrardan ayırt edebilirsiniz aslında , kokusuz ve şeffaf görünümlü oluyor.
northandmother FiruzeAlagoz1207 33+5 im aynı problemi yaşıyorum yuvarlak şekilde ıslaklık azcik da beyaz leke geliyor 2 haftadır böyle doktora gittiğimde suyu iyi dedi bir problem yoktu yani
Pinar95 FiruzeAlagoz1207 benimde çamaşırım sürekli ıslak ama suyum gelmiyor. Hem ter hem arada idrar kaçıyor hem akıntı oluyor. Doktora söyledim ıslaklık olduğunu her şey normal demişti bana. Ama siz yine kontrole gidince belirtin
Izeld FiruzeAlagoz1207 yanıltmak istemiyorum ama benimde oluyo 38. Haftadayim islaklik ve beyazlık akintiymis idrar yolu enfeksiyonu olabilir şu sızdırma değilmiş doktorum suyu gayet iyi dedi
Cansuu01 İdrar kaçırma olayı da olabilir canım. Çünkü doğuma doğru olabiliyormuş. Günlük ped tak canım eğer sarımtraklık varsa idrardır muhtemelen. Yine de kontrole gittiğinde doktoruna sor mutlaka. Ya da telefonu varsa sabah bi ara sor.
FiruzeAlagoz1207 Çişim yoktu canım da böyle akinti gelir ya öyle oluyor ama ıslaklık çok beyaz akıntısı üstünde az bisey 😓
FiruzeAlagoz1207 Izeld Pinar95 northandmother minikkurabiyelerinannesi Hepinize çok teşekkür ederim yarın doktora gidicem soylucem 💕
Ilkannelikbu FiruzeAlagoz1207 aynı akıntı tipini yaşayarak amnisure yaptırdım negatif çıktı enfeksiyondanmış
FiruzeAlagoz1207 Ilkannelikbu cok teşekkür ederim enfeksiyon olup olmadığını anlamak için idrar testi mi veriyoruz peki sonra ilaç olarak ne kullandiniz acaba
Ilkannelikbu FiruzeAlagoz1207 idrar enf az vardı zaten doktorum vajinal fitil verdi ismi mikonid. Kullandıktan sonra şikayetim azaldı ama çok geçmedi yine başladı az az. Bu enfeksiyonlar gercekten azalıyor ama bitmiyor😑
FiruzeAlagoz1207 northandmother gidemedim canım ev taşıma işlerimiz var yarın gidicem bakalim inşallah bisey çıkmaz bide kasiklarim agriyo 😕
northandmother FiruzeAlagoz1207 inşallah birşey çıkmaz ya bende de baya arttı ama aşağı dönmüş dün yine aşırı sancı su gibi akıntıyla gittim baya akıntı ama suyu çok iyi dedi doktor aşağı baskı yaptıkça hissetmezsin idrar kaçırabilirsin seninki de öyledir umarım
FiruzeAlagoz1207 northandmother idrar olduğunu düşünmüyorum da çünkü iki saatte bir gelse de gelmese de tuvalete gidiyorum 😂 çünkü varmis gibi geliyor ben bide bartholin apsesi operasyonu geçirdim daha dikislerim bile iyilesmedi o yüzden olabilir belki diye düşünüyorum 😕
FiruzeAlagoz1207 northandmother bnde gittim canım bi sıkıntı yok dedi çok şükür yaramdan da gelmiyormuş yani iltihap değil dedi 🤣
northandmother FiruzeAlagoz1207 ohh ne güzel çok şükür Rabbim sağ salim kucağımiza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah