Yusuflina Bende 2 gündür hastanedeyim, suyum geldi halbuki daha 35. Haftaya yeni girdim. Doktor banada 2 doz ciğer geliştirici iğne yaptı aniden doğarsa solunum sıkıntısı yaşamasın diye. Suyu baya azaldığı için buda enfeksiyon riskini beraberinde getirdiği için antibiyotik de verdiler damar yolundan, yarın genel anestezi ile sezaryen olacağım hayırlısıyla🙏