Glkrkmz bence iyi bir ebeden doguma hazırlık egitimi almalısınız o zaman korkularınızı yenebilirsiniz :) ayrıc doğum şekşini bebek belirlemelidir:) anneler seçim yapmamalıdır bana kalırsa :) doğumu başlatan bebek olmalı ve başladıktan sonra normal dogabilir ya da dogum işerlemez bebek sezaryen dogmak ister o zamanda sezaryen olur ikiside kötü değildir. Burda tek önemli olan doğumu başlatanın bebeginiz olması çünkü direk planlı sezaryen olacagım derseniz dogum saha başlamadan bi gün belirleyip bebeği alıyorlar daha hazır olmadıgı bir zamanda. Bedeninize ve bebeginize güvenin. Onlar nasıl dogum yapacagını biliyor :) inşallah su gibi bir dogumunuz olur :)