Dorukkusumm Selamlar, gebelikte çatlak olmasın diye neler yaptıgınız acaba ve kaçıncı haftada kullanmaya başladınz..?
aslhansrc1 Dorukkusumm engellemek pekte mümkün degil o kaDar yağlandım nemli tuttum ama genetik sanırım 36. Haftada çatladım 😔
Armyzg Genetik faktörden dolayı çoğusu engellenemiyor. Ben hamileliğim boyunca çok su içtim 4 lt ye yakın çatlamadım. Başka bir şey yapmadım ☺️
Ormanmeyveli Armyzg Doktorum da bana krem yağ falan kullanma. Çatlamak istemiyorsan bol su iç dışardan müdahale ile olacak iş değil demişti. Ben de 33. Haftadayım sadece bacağımda tırnak ucu kadar var göbeğim kalçam temiz. Bakalım inşallah böyle doğuma gideriz
Semrasular Dorukkusumm en pahalı kremimde kullansan annende varsa mutlaka çatlıyor. Sabah akşam yağladım kremledim 35.haftama kadar bişey yoktu 35.haftama bi girdim alt karnımdan doğru çatlamaya başladım maalesef
Ezgican- Dorukkusumm lierac, bebe yağı ve hindistan cevizi yağı. Bu üçünü kullandım elime hangisi gelirse. 37. Haftadayım çok şükür hiç olmadı çatlak ama cilt yapısıyla ve genetikle de alakalı bi durum çünkü kimisi de herşeyi kullanıyor ama yinede çatlıyor galiba
Ruzgarperisi Dorukkusumm yağ krem falan aklima gelince suruyordum karnima.kasininca yani. Sonuc hic catlagim olmadı. Eskiden nasildim simdide oyle .cizgi bile yok. Genetik sanırım.ama kız kardeşim çok catlamisdi ilk hamiləlikde
Ezgican- Dorukkusumm 12.haftada başladım ben daha karnım çıkmadan esneklik oluşsun derimde diye düşündüm 🙂
ebrulegarci Black00 Ben de 32+2 günlük hamileyim çok şükür daha çatlamadı galiba ne kadar bakarsan o kadar çatlar hiç birşey kullanmamakta fayda var 😃☺️