Kızlar 37 haftalık hamileyim..bu zamana kadar iyi geldim aslında, ayaklarımda veya bacaklarımda belirgin bir ödem olmamıştı..Tuzsuz da beslenmeye çalışıyorum.Ama son bi kaç gündür havaların da aşırı sıcak olması sebebiyle sanırım; ayakta biraz durayım bacaklarım ve ayaklarım karıncalanıp uyuşuyor bi bakıyorum kıpkırmızı olmuşlar..parmağımla basınca beyazlık oluşup geçiyor..uzanıp yukarı dikince rahatlıyor ve kızarıklıkları biraz azalıyor..bu arada iki gün önce tüm tahlillerim yapıldı, kan idrar, tansiyonum ölçüldü vs, herşeyim normal çıkmıştı ve 11 kilo aldım bu zamana dek..var mı bu haftalarda benim gibi olan 😔