Merhaba kızlar 20+6 hamileyim ve şimdiye kadar bebeğimin hareketlerini hissetmedim.
Az önce uzanırken göbek deliğin üstünde içten bişey girdi çıktı gibi, patladı gibi mi desem tarif edemiyorum gaz gibi mi desem🙈 yani bir kere olup bitti ve dünde 1 kere oldu aynı şekilde aynı yerde acaba bu hareket miydi yoksa başka bişey mi? Merak ettimm😁🌺