GGkaya3435 5 gün önce normal doğum yaptım ve dikişlerim var.üstelik epidural de almadım.dikilirken çok az hissettim öyle dayanılmayacak birşey değildi.ilk 3 gün biraz sızladı ama şuan geçti bile diyebilirim.sadece bakımı biraz zor oluyor,ıslak,pis ve nemli kalmaması lazım,o yüzden her tuvaletten sonra iyice kurulayıp kurutma makinası tuttum(doktor öyle demişti).