Arkadaşlar şimdiden söylüyorum korkan olursa okumasın.
Hamileliğimin başından beri yürüyüş egzersiz yapıyordum doğumum kolay geçsin diye. Son iki haftadır da oturma banyosu yapıyordum. Ayın 28 inde su sızıntısı diye hastaneye geldim sancısız 3 cm açıklık olduğunu öğrendim. Acil yatirdilar. O gece suni sancı verdiler sancım var ama hissetmiyorum sabah kadar sadece 1 cm açılma oldu. Suni sancı etkisini 10 dan sonra göstermeye başladı. 48 saat bir lokma bişey yemeden nerdeyse takatsiz kalmıştım üstüne bı de sancılar. İkindiden sonraya kadar çok kötü oldum suyumu erken patlattılar çocuğumun boynuna 1 tür kordon dolanmisti. Ne yaptıysam acil sezeryana almadılar hem çocuğumun hemde benim hayatım riske girdi. . En son çocuğu 9 cm ile zorla dogurdum şükür. Yatakta başlayan doğumum çocuğun saçlarının gorunmesiyle ameliyat masasında bitti. Çocuk doğduktan sonra 4 5 dakika içinde bayıldim zaten uyandığımda hiç birşey hatırlamıyorum çocuğumda yanımda değildi kuveze almışlardı çok sonra getirdiler. 2 gün boyunca 10 tüp kan serumlar ilaçlar oğlumla perişan olduk. Bugün hastanedeki 4. Gecem yarın bı ilaç daha verip taburcu olacam. Ama sunu rahatlıkla soyleyebilirim imkanı olan asla devlette doğurmasın. Ben ilk buraya geldigimd bin pişman oldum. Çok şükür bebeğimin sağlığı iyi ama ikimizde bı süreçte çok yiprandik. Ben doğurdum şimdi daha iyiyim darısı tüm isteyenlerin başına inşallah.