Bende 28.haftada uçağa binmiştim kayseriden valizi verip biletimizi aldığımız yere söylemem gerekiyormuş ama ben bilmiyordum bilet kontrol yapıp geçtiğimiz son kapıdaki kişi raporunuz var mı söylediniz mi arkadaşlara dedi bende o an geri donmemek için evet dedim bakmak isteseydide yanımdaydı raporum bakabilirdide yani