Umutunannesi92 neden öyle dediniz:) ben ilk çocuğumu devlette doğurdum. Hiç pişman değilim. Doğru doktoru bulmak önemli. Çevremde herkes devlette doğum yaptı. Devlet hastanesinde platin ameliyatı oldum keza hiç sorun yaşamadım. Özelde kontrole gittim dikişlerde iltihap varmış beni araştırmaya gönderdi. Özellere alışamadım :)