Kızlar 40+4 olduk son doktor muayenesinden sonra sarı akıntım var devamlı hemde neye işaret anlamadim nişanım geldi açıklık var ama sancim yok doktor da bekleyelim dedi. Yarın gidicem hastaneye ama devamlı gelen sarı akıntı için bir şey demedi siz biliyorsanız yardımcı olursaniz anlamı ne bunun nişan geldikten sonra devamlı gelir mi bu? Ve karnım çok toplanıyor çok sertleşiyor kasığım da çok ağrıyor vajinam şiş gibi hissediyorum?