nidayalcindag09 DEMETT35 Hamileliğimin ilk başlarında bana tarihler verdi. Bu tarihlerde gel dedi. 3-4 defa falan gittim sanırım 9 ay boyunca. Sonra da gerek görmedi zaten. Onlar rutin şeyleri kaydediyor.
Kader__r Ben gittiğimde biraz geç gitmiştim normalde 3 kez gitmek yeterli ben 2 kez gittim.36-38 hafta arasında son kez gittim bi daha gelmene gerek yok dedi
Evimizinmutlulugu Ben daha hiç gitmedim ama çağırıyorlar sürekli ben özel hastaneye gidiyorum illa gelin tetenoz iğnesi ve kan tahlili yapacağız diyorlar
Pelinakcn DEMETT35 2 kere aşı için gittim sonra 1 kere kontrole çağırdılar 32+2 deyim daha çağırmadılar
Mrv135 DEMETT35 6. Haftadan beri 3 kez gittim. 4.kez 36.haftada gidicem sonra ne olur bilmem. Her ay cagirmiyorlar beni.
Bayancorek DEMETT35 Her ay çağırıyorlar çok ilgili ebe falan. Wp dan da yazıp hal hatır sorar devamlı sağolsun. 20-30 günde bir düzenli kan-idrar tahlili veriyorum gidip. Tansiyon kilo vs. bakıyor her gittiğimde birde.