Esen ilk Doğumda büyük tansiyonu 23ü görmüş demişlerdi küçüğü kaçtı bilmiyorum ama yıkılmış işte yatırdılar hatta Ankara’ya gönderdiler yattı baya uyandı öldü çocuğum diye ağlıyordu halbuki çocuğu eve götürdüler inanmadı en son foto çektiler de bu kezde bebeğimi ilk fotoda gördüm diye ağlayarak yıktı ortalığı çok kötü durumdaydı doktor bu yüzden yasakladı ikincide masada kalır dedi ama kaynana nalet durmadı illa ikinci torun diye bizim kız saftır çok istiyor sussun diye hamile kaldı şimdi yine hastane hastane dolanıyor Allahım acısını göstermesin inşallah