Kızlar şuan 37+5 im bu haftaya kadar hiç çatlağım olmadı ama bugün aynada bir baktım ki göbeğimin alt kısmında küçük küçük çıkmaya başlamış ve görünen o ki devam edicekte 😔 bu kadar beklemişken olması beni üzdü çünkü liberal bio oil sarı kantaron yağı hepsini kullandım bu zamana zar zor geldim buna da şükür 😊 ama şimdi internette gördüm madacasol diye bir krem varmış bu cilt çatlamalarına iyi geliyormuş bi arkadaşımda söylemişti aranızda kullanan var mı acaba ya da oluşan çatlaklar ilerlemeden ne iyi gelir deneyimlerinizi paylaşır mısınız 😊