36+5’teyim bebegimin gelişimi 1 hafta önden gidiyor iri bi bebek. Bugün sabahtan beri kasığımda ağrı var. Arada bıçak saplanması gibi ağrı girip çıkıyor. Doğum belirtisi olabilir mi? En son cuma kontrole gittik bir sorun yoktu. Bu şekilde doğumu başlayan oldu mu?