Fatmanurtok ten rengi için diyorsan ben Arnavut kremi kullanmistim.. normaldede baya açık ten rengim ama güneşte yanmistim karardim haliyle güneş lekesi vs derken denemek istedim iyi geldi ama yine nerden baksak 3 sene olmuştur kullanmayali.. instagramdan almıştım ben