Kızlar salı kontrol var ozaman 37+5 oluyorum. Konya’nın ilçesindeyim bizim burada kadın doğum yok buranın ilçesine gidiyorum bende gittiğim yerde kuvez falan yok eğer 2 buçuk kilonun altinda olursa burada yaptıramam doğumu konya da olur doğumun dedi 39 a kadar bebeğin dönmesini bekliyecem dedi bebek ters ama gün vermedi vermesi gerekmiyor mu sizce ya gittiğimde sorayım mi