Lito Bebiskkoom planlı oldu icinmi 39 hafda tam cnm bende bu hafda gidicem bakalım ne dicek banada 3 sezaryan olcak Allah nasip ederse
Bebiskkoom Lito ozele gidiyorum ben canım ozeldeki Dr eğer bişey cikmazsa 39 haftada alcam dedi Eylül’ün 10 denk geliyor