Sedasena00 Kızlar 37 haftalık hamileyim ilaç kullanamadım endişeleniyorum benim gibi kullanamayan var mı Bi sorun teşkil ettimi???
iremby Sedasena00 bende 22.haftadayim 5 tane kullaniyorum. 1ini ben istedim doktordan. 4unu doktor verdi. Vitamin kan demir cocuk bizden aliyor. Takviye gerekiyor. O yuzden gerekli.
Maviii Sedasena00 20. haftadan sonra kuşlanmadığını doktorun biliyor mu?? bildiğim kadarıyla vitamin ilaçlarını doğumdan sonrası içinde kullanıyoruz. annenin doğumda bütün vitaminleri eksiye düşmesin diye kullandırtıyorlar. bilemedim,,
Eymenikoo Demir eksikliği var ilaç verdi ilk aylarda biraz kullandım ama kabızlık yaptı bıraktım. Vitamin verdi herşeyi yediğim için onuda kullanmadım.Hamileleğim boyunca bir kere bile midem bulanmadı.Sadece damar yoluyla demir enjekte etti çok ii geldi o kadar.
Shnbsk Eymenikoo canım demir ilaçları bir süre kabızlık yapıyor doğru ama düzenli kıllanımda normale dönüyor sen yine doğuma kadar kullan bişeyler bence
Maviii Eymenikoo canım en azından doktorunu bu konuda bilgilendir. doğumda herhangi bir sıkıntı çıktığında -Allah muhafaza- önlem alınmış olur. sağlıklı gebelikler diliyorum 🌺
Hilosko K.bakmayin ama hergun clexan igne vurundum karnim mosmor 2 ilaci icmek bu kadar mi zor geldi siz mesuliyeti almissiniz zaten. Gelisimi iyise sknti olmaz ins
mucizem61 insallah bi sıkıntı yaşamazsın cnm ben ecza deposu gibi geziyorum ilaç dışımda hergun iğne vuruluyorum hamileligin başından beri yeterki sağlıkla doğsun diye mosmor heryerim insallah bi sıkıntı olmadan atlatirsiniz
YagizAsyaMom Sedasena00 niçin kullanmasını acaba. Doktorunuz biliyor mu bunu. Özellikle 25.hafyadan sonra kan düşüklüğü artıyor ve buda doğumda olumsuz etkiler yaratabilir
Muhammedamine Oznr o zaman problem yok bebek iyiyse gelişimi normalse . Ama kan seviyenizin ne olduğu önmli sadece bebek için değil sizin için sizin daha 8 haftanız var ne olacağını bilemezsnz doğumda kan kaybı olabiliyor .