minikerdeminannesi Kızlar 19 haftalık hamileyim oturup kalkarken zorlanıyorum bazen ufak ağrılar oluyor sizde de var mı
Selamcanim minikerdeminannesi 30 dan bildiriyorum. Oturmak öyle zor ki. Kalkmaktan bahsetmiyorum bile k”i 5 kilo aldım sadece düşün 🤣🤣
Aminenin_annesi minikerdeminannesi o haftalarda başlıyor zorlanmalar benim de 20 nin başlarında baslamisti. bir de mesela ayakkabimi baglamak icin egildigimde falan kasigima sanci giriyordu suan 34+5 im tabiki artik cok daha zor😁
Mlkysf minikerdeminannesi sen bide o ağrıları 30 dan sonra gör bacım sanki belimi bacaklarımı ayırıyorlar fazla iş yapamıyorum ilkte böyle değildim ama 2.hamilelikte çöktüm resmen 🥲
minikerdeminannesi Lito Ebruuuuuuu ileride daha çok mu oluyor , nasıl yapıyorsunuz kızlar ya ben daha beş aylık değilim bazen zorla kalkıyorum oturuyorum , ama bir sıkıntı mı var acaba dedim
Aminenin_annesi minikerdeminannesi evet yine de buna şükür bekledigim kadar zor geçmiyor baya kilolu bir insanım son zamanlarimda hiçbir is yapamam yerimden kalmamam diye düşünmüştüm ama gayet iyiyim cok şükür kilom fazla etkilemedi😊
Kuzeyn_annesi minikerdeminannesi bende sizin gibi ağrı sanıyordum 35ten bildiriyorum onlar ağrı değil sinek ısırığıymış şuan herşey çok zor bide zayıf bi hamileyim
4cocukannesi minikerdeminannesi 32 haftadan sesleniyorum oturup kalkmayı geçtim pantolon iç çamaşırı çorap giymek heralde bi yarım saat ağlayarak giyebiliyorum ayakkabı giymekden bahsetmiyorum bile