Bade5 Kızlar 1 haftalığına tatile gitmeyi düşünüyoruz önce 3 gün bi yerde 4 gün bi yerde kalcak şekilde doktor 2 saat mola ver gidebilirsin dedi. Ama çevrem nasıl cesaret ediyorsun diyor. Kararsız kaldım. Tatile giden hamileler var mı? Ne yapmalıyım
Ahsenmom Bade5 ben 25-26 da 1 haftalık tatile gitmiştim doktorun onayladığı sürece keyfine bak milletin lafına değil 🥰🌸 sadece havuza girmedim
Busra4 Bade5 vala ben 30. Haftalığım dün uçak yolculuğuyla tatile geldim hic de bi sıkıntı yaşamadım. doktordan da rapor aldık uçakta problem olmasın diye
Maviii Bade5 nasıl cesaret derken? hamile insanlar yaşamasın mı ya 🤣🤣 şimdi şöyle 14 haftalıkken sakarya’ya gittim 5 gün kamp yaptık. haftamızda balıkesir yaptık 5 gün kamp haftamızda Güumüşhane’ye memlekete gittik. şimdi 27. haftamdayım, 2-3 günlüğüne istanbul’a gitmeyi düşünüyorum üstelik 4 yaşında minik bir oğlum var. ☺️☺️ Hele fırsatı değerlendirin hayat ertelenmeye değmez…
Anonymousmom Bade5 Fırsatınız varken gidin herhangi birşey olmaz arkadaşım son ayına kadar denizdeydi havuza bile girdi herhangi birşry olmadı.
Bade5 Ahsenmom ayy teşekkür ederim içmi rahatlatınız. Hamile iken kimse evden çıkmadı galiba herkes nasıl gidersin diyip duruyor . Aynen doktorum da öyle dedi sadece denize gir dedi.
Birminikcivciv Busra4 Bende yarın rapor alcam nerelerde göstermek gerekiyor? Vazlizleri verirken mi kontrolden geçerken mi ne zaman istiyorlar
Bade5 Maviii bende öyle düşünüyorum ilk gebelik olunca acaba dedim bende mi sorun var 😅 neyse sorun yokmuş bend e😅
iremcannn1907 Bade5 tam da 28 haftamda gittim hemen sene. 1 haftalığına 8 saatlik mesafe. Ama sık sık mecburi tuvalet molasıyla 😂
Selamcanim Bade5 kız imkanın varsa paran varsa git. Etrafı dinleme. Doktorun da git demiş nasıl olsa boşveeerrrr tadını çıkar yerimize eğlen. 😂
Ark Bade5 ben 32 haftdlik ken gittin 15 gün buz gibi denize girdim çıktım çadırda kamp yaptım neden yapmayasin ki hamilesin hasta değil doktorundan git diyorsa tabi
Seymoshh Bade5 23 haftalıkken çıktım yola 3 hafta tatil yaptım istanbulda oturuyorum ilk iki hafta kocaeli üçüncğ hafta sinoba gittim geldiğim gibi kontrole gittim herşey yolundaydı ama herkes bir olamaz sağlık açısından tehdit oluşturmuyorsa herhangi bir risk taşımıyorsanız en rahat haftalar tatil için
Htje Bende 28 haftalik gittim hatta yurtdisina. 29da dondum saglikli gebelik geciriyorsaniz neden olmasin. Eger sizi cok yoracaksa sakin gitmeyin. Ben evin islerini yapamaz haldeyim ama gezmeye gelince iyim kahshs
CansuDRY Bade5 38.haftadayım. Hala karavanla dolaşıp duruyorum yakın çevreleri. Hamilesiniz, hasta değil. Çevrenizi boş verin. Rahat olun.
Ocean-blue Bade5 ben 25 Ken ege turuna çıktım fellik fellik gezdim her gün başka şehir 2500 km yol yaptık 1 haftada 😂 oh iyiki gezmisim doğuma 2 gün kaldı patlıcam sıkıntıdan.
Ark Bade5 yok yormadi bizde terddutlu gittik ama baya iyi geldi denize girip çıkmak hamileligimi unutturdu bütün agirligim ağrılarım ödemin geçti