hafsam_omerim Sabah 2.sezeryanı olacağım. Sağlık sebepleri nedeniyle normal doğum yapamıyorum. Biraz stresliyim. Aradan 3yıl geçmiş unutmuşum nasıl olduğunu. Heyecan yaptım kızlar nasıl olcak diye
Guzelanne0 hafsam_omerim bende bu hafta 3.sezeryan olucam insallah 2 sene arayla bende cok stresliyim korkuyorum ama 2.zor degil daha bilincli oluyorsun o agrilara daha hakim oluyon Allahin izniyle gecer hemen atlatirsin♥️
Rmsc hafsam_omerim rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin size şimdiden çok geçmiş olsun en güzel heyecan🥰🙏
Mrv_123_bg selinerdemyilmaz epidural ile spinal arasinda ki fark nedir acaba doktorumbana da spinal olacak dedi de
hafsam_omerim Guzelanne0 ya çok farklı duyguların hepsini bir anda yaşıyorum. Ağlayasım geliyor sürekli. Aynı bedendeki son gecemiz. Onun karnımda hareketlerini hissettiğim son gece falan. Duygular tavan şuan
Evrencakar Yarın bende sezaryene giricem ilk doğumum çok heyecanlı ve stresliyim doğumdan sonra yazalım nasılız diye tabi halimiz ve vaktimiz olursa 😄
hafsam_omerim Evrencakar ben doğurdum çok şükür biraz zorlandım ama iyiyim şimdidlik daha ayağa kaldırmadılar bakalım nasıl olacak
OzgeSyr_ Benmde salı gunu spinal sezeryan sağlık sorunu nedeniyle ilk doğumum stresliyim daha cok aslnda. Allah yardmcımız olsun sağlıkla gelsinler
Bebegim_78_78 hafsam_omerim üç gün önce epudural sezaryen oldum korktugum kadar değilmiş asla sadece heyecan şu an dikişlerim ağrıyor ama dayanılmicak gibi bi agrı degil ilaçlar çok iyi geliyor korktuğumu söylediğim an sakinleştirici yaptılar on dakika sonra bebeğimi verdiler çok güzel geçmişti inşallah sizinde öyle olur
hafsam_omerim Bebegim_78_78 inşallah bakalım yarın nasıl olacak. Oğlumu görmeyi çok istiyorum. Kızımın oğlumla tanışmasını çok merak ediyorum. Çok karmaşık duygular
senaozkaymak hafsam_omerim benimde 38+4 sabah 8 de ikinci sezaryen doğumum 🥰 inşallah rabbim kolaylaştırsın bize ve tüm bekleyenlere 🤲🏻 Bende oğlum ve kızımın tanışmasını sabırsızlıkla bekliyorum, rabbim sağlıkla tüm güzelliğiyle görmeyi nasip etsin her ikimize de ❤️