uykusuzbirben Kızlar gebelikte boğaz ağrısı yaşayıp doğal yollarla gecireniniz var mı acaba ? Bende faranjitte var bide bu gece boğaz ağrısı beni uyutmayack belliki malum ilacta kullanamıyorum doğal çözüm olarak ne yapabilirim fikri veya tecrübesi olan var mı
Dnym123 uykusuzbirben Bir bardak kaynamış suya bi parca zencefil atın bir dilim limon sıkıp atin birde bir tatlı kağıdı tepeleme olmicak şekilde bal beş dk ağzı kapalı dinlendirin icin
Dnym123 uykusuzbirben Eğer iltihap olmadıysa bu şekilde hergün bir bardak hafifletir ara ara hasta değilken de icin ki zencefil vücudu korumaya aliyo
Ezgi2727 uykusuzbirben eğer kronik faranjit varsa cok beklemeden bir doktora gidin. Oluşan geniz akıntısı bronşlara akınca arkası kesilmeyen öksürük ve iltihaba çeviriyor :/
Tomrishatun uykusuzbirben valla ben rakıyı pamuğa döküp boğazıma baglamistim iyi geliyor😀 ama tabi öyle has rakı bulabilirseniz tavsiye ederim
uykusuzbirben Dnym123 balım 2 gün önce bitti. Zencefil de toz olarak var yine olur mu ki acaba sabaha kadar idare etse yumuşatsa boğazımi iyidir yarın kök olarak alayım
uykusuzbirben Tospikannesiiiii yok canm sanmıyorum dün buz gibi suyu diktim kafama hatta içerken bile inşallah hasta olmam dedm kendi kendime cnku bünyem hassas hemen hasta oluyorum soğuk suya alışkın değilim ama bu hamilelikte inanılmaz içim yanıyo napim helede bu sıcaklarda tutumadim artk kendimi umarım daha fazla ilerlemez pastil varmış evde denedim artık şifa niyetine
Tomrishatun uykusuzbirben ne gibi mesela ilaçsız acil yöntemler 😀 ballı süt ıhlamurmu valla ben covitken yaptim öksürmekten lbile gecirdi ha benden tavsiye komiklik olsun diye demedim 😉 öneri istendi bende verdim