Gulsenkrc Son regl tarihim 25 temmuz ve buna göre 9+1 olmam gerekirken bebeğim 8+1 ne yapsam açığı kapatabilirim yoksa bu normal bir şey mi ? Biraz endişe ediyorum çünkü bu 4. Hamileliğim inş bu defa sağlıkla doğar 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Muhammedamine Gulsenkrc daha küçük canım ilerleyen haftalarda yakalr gününü belkide geçer ☺️ İnşallah
Kadze Gulsenkrc ilk zamanlar ultrasonda oynuyor haftalar bnmde öyle olmuştu biraz daha zaman gecince gerilik ilerilik belli olur gelişimde suan daha başlarındasın ya bnm 13 14.haftyaa kdr ultrason haftası devamlı degısıyordu
Sevoos Ben 13 haftalik oldum ve bebeklerimden birisi 6 gun geriden geliyordu 😐 doktor bunun boy ve kilo ile orantili oldugunu saglikla alakali olmadigini soyledi daha sonraki kontrolumde haftanin 2 gun ilerisindeydik zamanla toplar bence
Dilara93 Benimde bebeğim 2 hafta geri ilerliyordu karın cevresi küçük kilo alımı yavaş ama bir sıkıntı olmazmış kan akışı normal olduğu sürece bana aspirin vermişti doktorum kilo almaya başladı şimdi 1 hafta geri gözüküyor oda zaten hiç sorun değilmiş 😉 send sıkıntı yapma canm