Tispe Merhabaaa👋 Doğum tebriğine gelenlere sunmak için bebek hediyelikleri araştırıyorum. Sizler neler hazırladınız? Ya da neler var aklınızda? Biraz fikir alışverişi yapalım.😇
Dilosss167 Tispe ben küçük Eyüp Sabri kolonya bubble mum aldım hediyelik birde Godiva dan Godiva girl yazılı kutuda madlen çikolata aldım
Emily37 Tispe ablam amigurumiden anahtarlıklar yapıyor birde annem kokulu sabunlar aldı dağıtmak için
Esratayes Tispe sukulent yaptırdım ben hem uygun hemde daha mantıklı geldi bana çünkü herkes artık magnet parfüm kolonya anahtarlık tarzı yaptırıyor. Açıkçası görenler şimdiden ayır banada diyor inşallah yeter diyorum artık 😅
Eeliff09 Bende araştırıyorum ya bir arkadaşım kalem parfüm dağıttı o da güzeldi ben isimli magnetleri manasız buluyorum Toka filan dağıtanlar var renkli büyük o da güzel duruyor
Tispe Eeliff09 Magnet ben de sevmiyorum. Kullanılabilir şeyler daha hoş oluyor.😊 Mini mini kolonyalar da olabilir mesela.
Tispe KiymetUzr Gelin gelin 😊 Küçük prens kitabını dağıtan var, çam fidanı dağıtan var, tohumlu yeşeren kalem dağıtan var… Aklıma geldikçe yazarım 😃
veronika39 Ben de isimli olan şeyleri çok anlamlı bulamıyorum, çikolata yaptırdım, küçük şişelerde kolonya yaptırdım bir de yelpaze aldım 🌸
Mercan12 https://imgyukle.com/i/V9wwwN kizlar ben anahtarlık ördüm kızım için belki fikir olur ilk denemem di 🌸
Esratayes Ayfersena antalyasukulent sayfasından sipariş verdim ben Instagramda https://instagram.com/antalyasukulent?igshid=YmMyMTA2M2Y=