Edacelebi bende normal dogum bekliyordum selda hanim cok ilgiliydi o konuda ama iste bebegimin suyu bitmisti 37+6 da kontrole gitmistim hemen o gece sezeryana alindim acil llarak ameliyat esnasinda vs falan pek bi sorun yasamadim sadeve benim bedenimden kaynakli bi kac sorun olustu kanamam durmadi onun disinda normalde 2 gun kalma hakki taniyorlar verilen ucretle ben 3 gun kaldim selda hanim sağolsun gondertmedi 2 gun ucreti aldiirdi benden 🙏