Merhabalar, doğumuma tahmini 20 günüm kaldı. Bu haftaki doktor muaynesinde kemik yapımın normal doğuma uygun olmadığını ama istersem deneyebiliceğimizi söyledi. Alttan kesik atmamız gerekebilir dedi. Sizce normal doğum kesisi mi daha çok can yakar yoksa sezeryan dikişi mi ? Sezeryan istediğim takdirde bir hafta sonra doğumu yapabiliriz dedi.