Ve daha izne ayrılmama üç hafta var. Toplam 15 gün daha çalışacağım hepi topu. Ama artık sıcaklar öyle darladı ki… Halbuki öğlen bir buçukta dersim bitiyor. Bu ne nankörlük zalımın kızı diyorum kendime.. Ama gel gör ki artık bıktıığmm bunaldııığm 😩 hele öğlen sıcağında işten çıkınca 38 derece yanan arabanın içine binmek varya. Ölüyorum sanıyorum direksiyon desen alev alev 😂
Ya o değilde arkadaşlar önceki yavrumda 34. Haftamda miss gibi bir hamileydim. Şimdi hep bi ağrı sancı alt tarafımda baskı girip çıkan yalancı sancılar, birdee üstüne rahim ağzımda yumuşama varmış. Erken mi doğuracağım acaba diyorum ? sürekli içimde öyle bir his bu sefer. Hayırlısı bakalıım. Sizler nasılsınız sizde durumlar nasıl 30 lu haftaları yaz mevsimine denk gelen talihsiz analar ? 🥲🤓