Nez_1992 Kızlar merhaba İlk gebeliğimde hiç olmamıştı ama bunda sürekli geğirme oluyor Hayatta en nefret ettiğim şey şuan sürekli oluyır bende SiZde de öylemi neden oluyor
Anonymousmom Nez_1992 Aynı durum ilk aylardan beri hemen heme oluyor doktorum yürüyüşle alakalı diyor ama bilemedim 🤭
AyMeh94 Nez_1992 evvet ya ..bende midem yandigi zamanlar oluyo.kocaminda benimde nefret etdiyim sey.ama yalniz oldugum zaman oluyor..bende nefret ediyorum.ama hamilelik iste.insanin basina her sey geliyo
aylinpalaa Nez_1992 benim 17-18de bitmişti bilemedim ki belki biter yakında herkesin hamileliği aynı değil maalesef☺️