alonee Sezaryen tarihimiz belli ama burda birkaç kişi anestezi uzmanı ile de görüşülüyor dedi. Ne görüşücez ? Cuma günü randevum var ona da uğramayı düşünüyorum.
aysucbk alonee doğum için iki üç gün önce son kontrolde anestezi için bazı kontroller yapıyolar belgeleri teslim ederken anestezi uzmanı seni bilgilendiriyor sana sorular soruyor
Minasuu22 alonee Kronik rahatsızlık kullandığın ilaçlar gebeliğe bağlı gelişen durumlar tiroid gebelik şekeri hiper tansiyon vs soruluyor ilaç alerjisi geçirdiğin ameliyat vs var mı bunlar soruluyor.
gulssen alonee kan sonucunuza göre ne kadar anestezi verilecek ona bakıyorlar. Bir de rahatsızlığınız var mı gibi rutin sorular.
Mzyyn1903 Şimdi orda sistem nasıl bilmiyorum ben almanydayım burda her ameliyat yani her anestesi gerektiren müdahalelerde anestesi uzmanıyla görüşülüyor size bazı sorular soruyor hastalık vs gibi ve sizi anestesi konusunda bilgilendiriyor sorna bilgilendirdiğine dağir size belge imzalatıyor
aysucbk alonee ameliyat geçmişin var mı,şeker tansiyon,alerjin olan bir ilaç,devamlı kullandığın ilaç,alkol sigara kullanıp kullanmadığın gibi şeyler. Bir de beni makyaj ve saç yapma diye uyarmıştı 😂
Kayralianne alonee daha öncenarkoz gerektiren bir operasyon geçirip geçirmediğini soruyolar kullandığın ilaç olup olmadığını belli bir rahatsızlığın varmı bu tarz sorular soruyorlar
Armess_loya alonee genelde anestezciler şunları sorar, herhangi bir rahatsızlığın var mı? Alerjiniz var mı? Daha önce ameliyat oldunuz mu? Kullandığınız bir ilaç vs varmı? Gibi genel bilgiler sorar ekstradan başka birsey soruyor mu bilemedim🙃 bir de şey sorar kııızzz sen hâlâ doğurmadın mı 😬😂😂😂❤️❤️
Armess_loya alonee hadi hayırlısı ile sağlıkla doğsun insallah bizede dua et canısııı❤️❤️❤️ rabbim kolaylık versin 🌸🧿