Merymklc Selam kızlar hangi ürünü markayı kullanıyorsunuz ben braun burun aspiratörünü almayı düşünüyorum biraz pahalı ama herkez çok memnun
Bayancorek Merymklc Brunobaby aldım aspiratörü de , serum fizyolojiğide. Çevremde kullananlarda memnun. Daha yumuşak ucu otribebeye göre.
Merymklc Elisam123 çekmeli ben yapamam ya ne kadar kendi çocuğumda olsun ben alamam öyle oyuzden makına tarzı bısey düşünüyorum