Kızlar bugün medova hastanesinde randevum vardı ve fiyatlandırma ile görüştüm herhangi bir güvencesi olmayanlar için devletin tanıdığı bir hak varmış
Eğer daha öncesinde sgk yada bağkur girişiniz varsa ama şuan çdenmiyorsa ve yeşil karta başvurmadıysanız yeşil kartınız yoksa muayene ücretini ödeyeceğinizde ilk analık hali hakkımı kullanmak istiyorum bakarmısın dediğinizde devlet sizi sigortalı olarak görüyormuş ve güvenceniz var gibi muayene olup doğum yapabiliyorsunuz
Mesela ben bağkurluyum ama ödemiyorum bağkurumu bugun analık hali hakkı dedim diye 470 tl olan muayene ücreti 350 tl oldu doğumda 7 bin tl dediler
Bilmeyeneler faydalansın diye yazıyorum bende