En korktuğum şey başıma geldi ve ne zaman geleceği belli olmayan tuvaletim, sınava girdikten yarım saat sonra geldi. 1 saat sıkışık dayanmaya çalıştım. Tabi böyle olunca stres oldum bebeğimde tekmeledi durdu, karnım sürekli sertleşti filan. Sınavdan yarım saat erken çıkmak zorunda kaldım. Sorular yetişmeyince çıkışta sinirden ağlamam tuttu🥲
- Oturumda da bebeğim daha büyük tekmeler atmaya başladı artık karnımı tutuyordum, yine setleşmelerim oldu. Oy bebişimle baya stresli bir gün oldu🥴🥲 32 haftalık bebişimle bunları yaşadık inşallah diğer sınava giren hamişler için iyi geçmiştir🤲