nazozcn Deletedmom_85 aminn inşallah çok şükür hamdolsun rabbime inşallah tüm isteyenlere de hayırlısıyla nasip etsin allahım hep dualarımdasınız 🥰🌸
nazozcn FatmaErdur adet günüm 2 ağustos ben belirti yaşayınca test yaptım ikiside pozitif çıktı kan verdim betam 177 çıktı
nazozcn Mervekara5 yaa adetten 2 3 gün önce herkes 30 40 betayla öğreniyor benim 177 çıktı bende dedim acaba erken mi oldu da bukadar yüksek öğrendim çünkü adetim de gecikmemişti benim daha testlerim pozitif çıkı kan verdim pozitif 177 çıktı
Mervekara5 nazozcn yüksek değil canım hayır telaşlanma normal ben adetten 5 gün önce 35 işe öğrenmiştim yumurtlama gününle alakalı önemli olan 2 katına yükselmesi