Merhabalar yüksek ateş şikayeti ile gittiğimiz hastanede yapılan test sonucu pozitif çıktı kızımın 4 gündür ateşi düşmüyor gün geçtikçe durumu daha ağırlaşıyor sanki yüksek ateşin yanı sıra halsizlik ve öksürük burun tıkanıklığı ve akıntısı da eklendi yemek yemiyor doktorun verdiği ilaçları kullanıyoruz calpol ve iburamin zero kullanıyoruz dönüşümlü olarak veriyorum. halk sağlığından aradıklarında hastaneye yatışini yapabileceklerini söylediler hastane de ki tedavi yöntemleri ne oluyor bilgisi olan var mı korkuyoruz biraz da açıkçası hastanede daha kötüleşir diye daha önce bebeği covit olan var mı süreç hakkında bilgi verebilir mi acaba teşekkürler.