elaesrbrk Haftama giriyorum yaklaşık on gündür kaşıntı ile savaşıyorum artık tüm vücudum yara içinde. Kremler fayda etmiyor iğne verdi üç tane doktor oda fayda etmedi uyku uyuyamıyorum başına gelen varmı ne yapabilirim acaba
Sedaknr elaesrbrk sürekli mi kaşıntı sadece geceleri mi kız. Uyuz mu oldun Allah korusun. Bende hayatımda bir kere oldum o kadar beter bir şey ki. Vücudunda döküntü var mı
burakveannesi elaesrbrk bense öyle olsum ilk kolestazdan şüphelendiler çıkmadı pupp diye bir rahatsızlık var gebelikte bende o çıktı dogum yapınca kesildi
MeriHera elaesrbrk Benimde son bir haftadır karın bölgem kaşınıyor zaten daha önce çatladım diye kaşımıyordum şimdi de sadece elimi sürüyorum ama fena yani. Fakat sizinki lokal değil genel, uyuz olmuş olabilir misiniz ya da başka gebelikte çıkan hastalıklar
elaesrbrk MeriHera doktor uyuz değil dedi baktı ama ürtiker diyor sebebi belli olmayan alerjik kaşıntı..
Sehrbnon122 elaesrbrk ayy kuzum bende 22 haftalık ikizlerime hamileyim ve bende çok kasınıyor um testler va hic bisey cıkmadı ve 1 kere kaşıdıgım da her yeri kaşımak istiyorum ayaklarım yara içinde yaa dediğin gibi
MeriHera elaesrbrk ay evet olabilir çok lanet bir şey o, stres yapıyorsunuz demek bir şeyleri rahatlayın geçecektir çünkü başka çaresi yok
Limonzeytin elaesrbrk decavit kullanıyomusunz? Bende hergün içtiğim zamanlarda aşırı kaşıntılarm oluyordu karacğere fazla yüklenmeden oluyomş haftada 3.4 gün içince düzelmştim. Geçmş olsn
elaesrbrk Sehrbnon122 Allah yardımcın olsun psikolojik olarak çöktüm resmen İnşallah geçer tez zamanda..
Cekikveannesii elaesrbrk ürtikeri hamile değilken yaşadım gluteni kesin bir deneyin ben diyete baslayınca geçti bir daha olmadı
Beyel elaesrbrk benimde 5 aylikken felan olmustu cok kötü bi durum ancak kortizonlu krem ve ilac takviyesi durdurdu ama yara izlerim hala duruyo insallah en yakin zamanda kurtulursun
ogretmen21 elaesrbrk nefrolojiyiye bi görün kan ve idrar örneği ver ve dermatoloğa görün ikisinin sonçlarını kadın doğumcula paylaş vaskülit olmuş olabilirsin
superstar_00 elaesrbrk Benimde 35.haftamda başladı tahlil yaptim gebelik kolastazı çıktı doktor 37.haftada bebegi digurtmamiz lazim dedi bebek 36+6 da dünyaya geldi.
elaesrbrk superstar_00 tahlillerim temiz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah hepimize
Aslhn-06 elaesrbrk kaşıntıdan acile geldim 3 cm açıklığım ve sancım çıktı 35+2 yiz doğumu durdurmaya çalışacaklar. Kanıma baktılar neyden dolayı olduğunu öğrenince sanada yazayım canım deli gibi kaşınıyorum 4 gündür avuç içleri topuklar tüm vücut
superstar_00 elaesrbrk Amin inşallah benim bebeğim doğdu darısı zamanında ve sağlıkla sizinkinin başına olsun insallah.