Damladamla123 Arkadaşlar aile hekimi hemşiresi izlem için çağırdı beni tahliller için.Aç mı tok mu gitmem gerekiyor sormadım bilginiz var mı?
aysucbk Damladamla123 aç karnına gitmeni istiyorlar ama ben hiçbir zaman aç gidemedim. Sabah 6da yemek diye uyanıyordum ve sürekli açtım 😂
aysucbk Damladamla123 açlık şekeri yüksek çıkıyor onun dışında hiçbir sorun yok ya. Yani 6da uyanıp 9 10 a kadar aç durmak zaten çok zorr