Irem34_52 Yagmurrr98 yasantıyı etkilediği zaman çok zor oluyo bide pğlum var hic ilgilenemiyorum cok uzgunum
Morkelebek26 Irem34_52 hiç birşey fayda etmiyordu ne yazıkki en ağır zofer bile 😔 şuan dinmiş durumda ama ilaç kullanmadan duramıyorum malesf bazen hala şiddeti artıyor 🤷
Rumeysa_2018 Irem34_52 doktora gittim şu meşhur bağırsak düzenleyici bir şurup var dupholac sanırım ondan verdi ilk 3 gün müthiş karnın şişecek dedi ve dediği gibi oldu 2.günüm karnım dokuz aylık gibi gaz şikayetim çok mide bulantısı için hap verdi çok iyi geldi
Meltem01-27 Irem34_52 normal benim de böyle bir anda elim ayağım boşalıyo bişey yiyince geçiyor mideniz bulansa bile birşeyler yiyin yine çıkartın çünkü yemeyince takatiniz de kalmaz
Irem34_52 Meltem01-27 ben kusamıyorum işte boyle daha koti sanırım cikaramayınca daha berbat oluyorum
NilAda16 Irem34_52 canım geçiyor demek isterdim ama bende 15+3 teyim hala kusuyorum. Ama çok şükür artık rahat yemek yiyor ve su içebiliyorum. Gece yatarken prilam içiyorum ertesi günüm daha rahat geçiyor. Sende doktoruna sorarak kullanabilirsin