Selamcanim Hemdemmm biraz imkansız ama. Yine de siz bilirsiniz. 🤣 varsa göbeğiniz gazdır. 17 den sonra azcık çıktı benimki.
isimsizzz Hemdemmm Ben çok zayıfım ve sanırım iç karnım da küçük, 12 haftalık olunca baya belirginleşti benim 🌷
Balahatunn Ben 5+5 im. Cok zayifim. Normalde gobegim hic yoktu, kranim icine cokuktu 🤣 simdi siskin, gobek varmis gibi
Merve201119 Hemdemmm 8 haftada bebis zeytin tanesi kadar rahimde armut büyüklüğünde karin büyümesi imkansız kuzum 16 dan sonra belirtmeye başlar yarın 23 hafta olucam daha yeni çıkıyor üçüncü bebeğim.olmasina rağmen ama genelde hamileliğin başlarında karında bir şişlik oluyor zamanla karin büyüdükçe bebek.olmadigini anlarsin🌸
Melikekader1 Hemdemmm ay benim göbeğim 24 de çıktı eğer ilk gebelikse asla belli olma gibi bir durum söz konusu olamaz tabi kişiden kişiye göre değişir ama en erken 16 da onda da benim karnım dümdüzdü