semirra cnm bu postu açan tek sen değilsin ben hepsinede aynı cevabı verdim ben gebeliğimin en başından beri ciğer tüketiyorum çok seviyorum aşerdiğim tek şey diyebilirim bnm cnm bişey çektimi yerim doktorumada dedim oh yarasın paşaya dedi gelişimide iki hafta önde gidiyor yani bi sıkıntı görmedim buda üçüncü gebeliğim diğer çocuklarım dada tükettim hiçbir şey olmadı yine sen bilirsin tabi