Mnk16 Su geçirmez bant taktılar banyoya gir çık o çıkacak sonrasında su değebilir dedi ama anlayamadım kendi çıkmadı ya nasıl olacak bilen var mı acabaaaa😵💫
suscarparimm Mnk16 banyo yapabiliyorsunuz fakat benim doktorum pansuman yap sonrasında sök demişti duştan sonra çıkarttım pansuman yapıp tekrar bantladım
Lulemom Mnk16 bende doktor kendisi çıkarmıştı 5. Gün kontrolünde. Pansuman vs, bişeye gerek yok normal hayatına dön dedi. Bi sorun yaşamadım.
Princessmom Mnk16 benm 3.gün çıkar demişti doktpr bende normal çıkardm sonrada banyo yaptm hiçbse olmadı. Pansuman flan hiçbseye gerek yok eski usul dikiş değil demişti
Eslem_1 Duşa girmeden Sen takıp çıkarıyorsun normalde ama sana neden öncesinde taktılar ben de onu anlamadım
aysucbk Mnk16 bana da hastanede taktılar duştan sonra çıkarıp açık kalmasını söylediler ama biz güzelce kurulayıp batikon sürüp bir gün daha beklettik bir daha kullanmadım
Burcinhangul Bende o şekilde çıkardım kızlar ama bu post altında birşey danışayım. Dikiş yerimin üstünde dikiş boyutunda kabarma oldu bugün ve ne değse acıyo pişik yanması gibi böyle bişey yaşayan var mı aranızda
canserko Mnk16 ben hastanede taburcu olmadan yapıştırdılar. Dilediğinde duş al haftasına da bandı cıkarabilirsin dediler. Ben de öyle yaptım pansumandır , tak yapıştır vs hiçbir şey yapmadım sorun da yaşamadım