Rabianurbudak Kızlar 32 haftalığım acaba kaç haftalıkken doğururum bilmiyorum ama çok sabırsızlanıyorum sağlıkla gelsın minik kızım🌸❤️ Sizler kaç haftalıkken doğum yaptınız ??
Sirkelimon Rabianurbudak 36 olduk hala tık yok 10 gün doktorum izne çıktı zaten o dönene kadar doğurmamam gerek 😂
Pelinakcn Rabianurbudak bizde 32+1 iz oğlumla, bende merak ediyorum ne zaman olacak diye ☺️ Sıcaklardan dolayı çok bunaldım
Sbm050421 Rabianurbudak 33+5 te doğurdum , 5 gün oldu bebişim küvözde dualarınızı eksik etmeyin kızlar
Rabianurbudak Pelinakcn bende çok bunaldım gezmek istiyorum dışarı çıkmak istiyorum çıkıncada hiç bir tat almıyorum eve donmek istiyorum hemen darlandım 😂😂
Sema150919 Hilalgun 0 açıklık hala bekliyoruz ağrım sancım da yok , doktor bu haftada normal doğum yapman zor artık dedi bebek de irileşti
Pelinakcn Rabianurbudak aynen öyle, gündüz çıkmak istiyorum güneş istemiyorum, akşam çıkmaya halim kalmıyo ya da hemen ayaklarım şişiyor, belim ağrıyor keşke evde olup yatsaydım diyorum 😅🤦🏻♀️
btlbsr Rabianurbudak 36+4 bekliyorum içimden bi ses 38 en geç 38+6 da gelecek diyo bakalım hayırlısı olsun hepimizin hakkında 😁
Rabianurbudak btlbsr aynen canım hayırlısı olsun bende 38 .haftalarda dogururum gıbı geliyor banada kısmet artık 😂